Στις 13 Νοεμβρίου, πέρασα μια ήρεμη μέρα στην Αλφειούσα, μέσα σε ένα σχολείο που κρατά ακόμη την απλότητα και τη ζεστασιά των παλιών χρόνων. Ένα σχολείο που στέκει σκυφτό, σαν σοφός γέροντας των παραμυθιών, μα που τον γεμίζουν ζωή τα γέλια παιδιών.
Θέλω να ευχαριστήσω τη Γεωργία Δρακοπούλου, δασκάλα που οργάνωσε την τάξη για την παρουσίαση με πραγματικό ενδιαφέρον. Την Παναγιώτα Πατσή, νηπιαγωγό που αγκάλιασε την εκδήλωση με όμορφη διάθεση.Τη Λένα Μπαχού, την σχολική νοσηλεύτρια. Και φυσικά ευχαριστώ θερμά, τον φίλο μου Θοδωρή Βένδρα, Προϊστάμενο του 2θέσιου Δημοτικού Σχολείου Αλφειούσας, για την πρόσκληση και τη στήριξη.
Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία της Λίμνης με τα Μαργαριτάρια με προσοχή.
Έδωσαν τις δικές τους εικόνες και την δική τους πινελιά στην ιστορία.
Και εγώ, όπως κάθε φορά, ένιωσα ότι αυτές οι συναντήσεις αξίζουν περισσότερο από όσο φαίνονται.
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς.
Παναγιώτης Γκαμούρας